Helgplaner

Såå skönt med fredag! Och har börjat klockan 7 idag, vilket innebär att jag får gå hem redan klockan 15.30!! ;) Jiiippiie!! Strålande sol ute, men kallt :/ Typiskt.. Men ska ändå skynda mig till stallet och rida en stund medans det är ljust ute!

Imorgon ska jag och Zhai till KRF. Löshoppning står på schemat :)
Annars så vet jag inte vad som händer denna helg.. Ikväll har jag en känsla av att det blir riktigt lugnt! Har vaknat strax efter kl 6 i morse så ögonlocken lär bli tunga fram på kvällskvisten. Mamma och pappa ska komma förbi och hämta lite tapetserarsaker och så ska vi passa på att klippa vilddjurets klor ;) Det är verkligen det värsta Bella vet!

Sen har jag ju Ida som försöker övertala mig om att det är fest som gäller imorgon.. Men tråkiga jag är inte alls sugen, just nu i alla fall! ;) Men vi får se imorgon helt enkelt. Kanske att jag lockar fram partyprinsessan med lite Britney under eftermiddagen så kanske hon kommer tillbaka? You never know ;) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback