Ett svårt beslut!

Usch vilket svårt beslut vi har tagit under helgen. Men det är det enda rätta. Vi har inte längre tid för våran gulleplutt Ronja .. Och Sunnys beskyddande över henne börjar gå överstyr, hon vakar över henne så mycket att hon inte kan släppa några andra hästar nära henne. Och nu när vi har varsin stor häst så är det bättre att vi satsar helhjärtat på dom! Jag hoppas verkligen att vi hittar ett bra hem åt gumman! Tänk att vi har haft henne i snart 3 år, sen hon var 1 år.. Men det är det absolut bästa för henne! Fast det svider i hjärtat när jag tänker på att inte ha Ronja i mitt liv. Får hoppas att någon i närheten köper henne så man kan hälsa på ofta!



Min älskade lilla Ronja!

Kommentarer
Postat av: Lipan

Lillstumpan, så söt hon är! Anki tyckte jag skulle ha henne i vardagsrummet! :P



Fått några vettiga svar än? Håller tummarna!



Kramar.

Postat av: Lina

gud ´så söt liten häst :)

2009-02-25 @ 19:24:56
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback