Söndagsmys

Var meningen att jag skulle ta sovmorgon i morse. Men låg och vred och vände på mig i säkert en timme.. Kändes som det i alla fall.. Patrik låg visst också vaken, så han sa att klockan är 9.. Så då steg vi upp! Jag kan verkligen inte sova mer än max till kl 9.. Så jag satte i motorvärmaren, åt frukost, gick med hundarna och åkte sen vid 10.30 till stallet och mockade och ställde mat innan jag hämtade in min gubbe och gjorde i ordning honom.. Red på ridbanan i en halvtimme. Kändes riktigt bra.. Nu börjar man lära känna honom lite bättre..Men tar verkligen ett tag med en ny häst att lära sig takten i alla gångarterna osv.. Har sån lust att rida ut någon dag men slutar så dåliga tider i veckan så det hinner ju bli mörkt innan jag är i stallet. Sen efter stallet har jag varit och handlat och nu siter jag här med en liten chihuahua sovandes brevid mig :) Resten av dagen blir det mys mys myyys!

Zhai ♥



Kommentarer
Postat av: Lipan

Vad kul att det går bra för er! :) Är sååå avis! ;)

Såg att ni ska sälja lilla Ronja. Så sjukt söt, hoppas att ni hittar ett bra hem.



Kram Li.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback