22/1

22/1.. Mammas födelsedag! Grattis säger vi till henne:)

Nu vill jag ha helg! Är såå trött.. Har sovit max 6 timmar nu hela veckan pga att jag aldrig kommer mig i säng.. :( Skönt att det är fredag i morgon, men då börjar jag kl 7!!! Nåja, men när jag slutar åker vi ju söderut och får sen sova på hotell ;) Och på hotell sover man alltid så gott :) Ska bli gott med hotellfrukost sen på lördag morgon innan det blir dags för provridningen!

Ikväll måste jag förbereda lite.. Har i alla fall tvättat mina ridkläder så att dom inte ska lukta så i bilen, måste packa kläder och fara till stallet och hämta min hjälm och sånt dära :)  Sen skulle jag behöva sola.. Är så blek! Har nog aldrig varit så här blek förut..

Åååh har bara jobbat i 50 minuter men börjar redan bli rastlös :S Det kommer bli en lång dag! :(

 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hotellfrukost lät gott. Det skulle man inte tacka nej till! :)

Postat av: Catrin

Hihi, I loooove hotellfrukost ;)

2009-01-22 @ 10:25:42
URL: http://catriiiin.blogg.se/
Postat av: Robert from tha kommun

Hehehe hörru du får joina nästa pokerkväll istället, den som åker ut först har baby duty!... Btw börjar 07.00 varje dag suck

2009-01-22 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback