Bra dag!

Idag vaknade jag 08.30 och fixade sysslorna här hemma sen begav jag mig till stallet där jag och Maria tog hand om hästarna och red :) Var så underbart att vara uppe på hästryggen igen efter nån månads uppehåll! Känner redan lite träningsvärk:P Sen for jag hem och duschade, tog hundarna i bilen och åkte till mamma och pappa :) Har varit där hela dagen och nyss kommit hem! Vi var ut på promenad med Estelle, Bella och Farkas :) Farkas har verkligen växt om Estelle sen i somras! Hon såg så liten ut brevid honom, och ändå är han inte fullvuxen ännu :)

Estelle och Farkas


Lilla Estelle och stora Farkas


Bella var självklart också med på promenad;)


Nu väntar jag på att min honey ska komma hem.. Borde vara här snart! Längtar så.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback