Ett stort steg..


Nu ska ni få höra hur DUKTIG jag har blivit vad gäller att inte utsätta mig för festelser vad gäller SHOPPING!! Jag öppnar inte ens alla dagliga mail och nyhetsbrev från alla webbutiker!! Jag raderar det direkt!! Har inte ens en liiiten tanke på att öppna dom (eller försöker rättare sagt övertala mig om att det ändå inte finns några bra erbjudanden och fina kläder). Men det är verkligen ett stort steg..

Nu är det min lilla häst som gäller för mig.. Sparar mycket hellre dom pengarna som jag tidigare lagt på kläder så att jag kan köpa mig en fin fin fiiiin dressyrsadel om någon månad! ;) Ser så mycket fram emot att utvecklas i min ridning tillsammans med honom!

2 veckor och 1 dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback