F-R-E-D-A-G


Ååå min honey har åkt till Stockholm i morse för att hämta en bil med sin pappa! Kommer sakna han så, men förhoppningsvis blir det gasen i botten så att dom hinner hem till ikväll;) Skyyynda baby, vill inte sova själv!! :/ Men har ju en reserv:) Har sagt att Bella ska få sova brevid mig i natt om han inte hinner hem! Hihi, en mysig liten chihuahua brevid sig är inte dåligt det heller;) Om jag nu vågar förstås, patrik vill alltid att hon ska få sova i sängen men jag vågar inte ifall vi skulle råka mosa henne!! Men är ju kanske mindre risk när hon får halva sängen för sig själv..

Ikväll blir det stallet och mysa med gummorna där och sen en ordentlig promenad med Estelle eftersom att jag inte hinner gå så mycket med henne under lunchen..

Annars så blir det en lugn och skön helg. Ska rida med Maria i morgon på morgonen.. Jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback