Fredagskväll i soffan.

Vart tar mina inlägg vägen? Har uppdaterat två gånger om nyårsafton men inget har dykt upp på bloggen:/ Får hoppas det dyker upp nån gång!

Ligger hemma i soffan helt utslagen.. Är såå dålig! Febrig, hostig och snorig.. Men det var värt nyårsaftonen med jobb hela dagen och fest hela kvällen :D Mådde ju riktigt bra då men tydligen var det inte bra för mig så jag återinsjuknade! Nåja.. Nu blir det lugnt ett tag framöver!

Igår såg jag självklart på Victorias Secrets Fashionshow! Den var riktigt bra, speciellt i början med Uscher! MEN den slår aldrig året med Justin som sjöng sexyback när tjejerna rocked the runway! ;)

Nu fortsätta se på tv! blir här resten av kvällen.. orkar knappt röra mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback