Godmorgon

Då var man vaken, känner mig mycket bättre idag.. förutom hostan som jag blir tokig på!!
Fattar inte vad som hänt med mig, jag som är världens morgonpiggaste har sovit som en stock nu under julen och det. Har blivit förslappad av all ledighet tror jag;)

Vill sätta igång med ridningen!! Sunny gumman behöver få igång konditionen igen! Får se hur man mår här längre fram i veckan.. Sen så har jag börjat planera mitt sparande till en egen ponny också lite mer, för nu är det bara spara som gäller när alla julklappar och sånt är köpt;)

Gumman i somras!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Moni

ojj såå fin häst . din?

Postat av: Catrin

Yes, min och min systers;)

2009-01-05 @ 22:10:17
URL: http://catriiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback