Lugn helg nummer TRE ;)


Åååh vad jag gillar mina lugna och skötsamma helger! Får så mycket mer gjort.. Idag har jag till exempel vaknat kl 9, åkt till stallet, farit hem och myst med min honey och hundarna i sängen en stund innan vi sen gjorde oss klara och åkte till happis :) For på Gina i torneå köpte 2 kjolar, en tight sammetklänning, ett vitt linne och en svart mysig långärmad tröja.. Allt detta för 25 kronor!! Hade ju nämligen presentkort för 500 kr ;D Hihi.. Så glad jag är nu :) Efter det åt vi mat på Tasty innan vi slutligen for på IKEA och köpte vårat efterlängtade fina kök!!!! :) Nu är det verkligen på gång.. Fattas bara bänkskiva och kakel.

Nu ikväll blir det bara myyyys myyys myys.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback