Måndag 12/1


Ny vecka.. Började 7 idag, fast gick rätt bra att stiga upp och slutade ju redan 15.30 så det är verkligen värt det! ;)
Sitter och väntar på min baby.. Vi ska laga mat!

Hade bokat in ett spinningpass men har varit så hostig idag så fíck avboka det :/ Typiskt, hade verkligen sett fram emot det.. Och resten av veckan finns det inga pass som passar mig.. Får gymma istället några dagar denna vecka, och rida såklart! ;) Är så roligt när man känner suget igen och börjar komma igång.. Ni skulle bara veta vilken träningsvärk jag har efter helgens ridturer.. Ojoj, säger jag bara! Svårt att gå och röra armarna ;P Haha!

Jag vill ha nya skor!!! Måste fara till Luleå och inhandla skor nån gång.. Kanske samtidigt som vi hämtar våran kyl och frys som vi bokat? ;) Ja, så får det bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback