Pirrigt ;)

Nu är jag riktigt pirrig!! Kan hända att vi ska fara och titta på en häst nästa helg.. :) En jätte söt liten arab! Tror den skulle passa mig bra.. Men det är inte helt säkert ännu, vi får se! I så fall far jag och honey på fredag och kommer hem lördag kväll :) Mysigt med en liten tripp neråt.. Men men, ska nu inte hoppas för mycket.. Då blir man bara besviken! :P

Vill ni veta hur mysigt våran morgon började!?? Vi låg länge i sängen jag hade tagit på jeans och tröja och låg på täcket.. Tog upp lilla bella i sängen och efter ett tag satte hon sig vid mig.. Sen efter en stund så började jag undra vad som hänt!! Jag var alldeles varm kring rumpan, riktigt varm!! Jag känner och vad hade lillkraken gjort? KISSAT I SÄNGEN!!!! Ja ojojoj, dessa små chihuahuor med så små blåsor! :P Så vi har fått tvätta hela täcket, mina kläder, sängkläderna.. Nåja, var väl mitt fel.. Skulle inte ha legat kvar i sängen så där länge utan att ha gått ut med henne, stackaren kunde inte hålla sig tillslut :( Min lilla sötnos!

Nu ska jag städa hela huset så det blir skinande rent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback