Skitmorgon!


Började med att jag drömde en mardröm i morse, var som halvsovandes bara så kändes helt verklig.. USCH! :( Var så ledsen när jag vaknade så kröp nära min honey och pussade på honom på morgonen! Min underbara älskling ♥ I drömmen var vi inte med varandra längre och det skulle verkligen vara det värsta som kunde hända mig! Skulle aldrig klara mig utan min baby!

Sen steg jag upp, alldeles för sent! Hade en halvtimme på mig innan jag var tvungen att gå till jobbet. Gick in i badrummet, satte lite mineralfoundation, ögonbrynspenna och så skulle jag böja ögonfransarna.. Det ena ögat gick bra, men så skulle jag böja fransarna på andra ögat.. Knakade till och vad händer!? Jo, säkert TIO ögonfransar GÅR AV!!! :( Varför det?? Har aldrig hänt mig förut, ögonfransböjaren är ganska ny och har aldrig någonsin hänt nåt sånt här! ÅÅå hur jag ser ut på ena ögat nu, helt glest där i mitten bara små stumpar kvar på vissa ställen.. Kommer ju ta en evighet innan dom växer ut!

Så därför tog det typ hela min halvtimme som jag hade på mig att bli klar att försöka, med hjälp av mascaran att få fransarna att se bättre ut.. Vilket inte gick så bra, ser ut som nå stackars spindelben som spretar på det ögat :( Ååh! Hann inte äta frukost fick bara skynda mig på med kläderna och promenera, eller halvspringa, till jobbet på den oplogade vägen!!

GOD morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback