Sommar, tack!

Då har man ätit plättar med glass, bär och nutella;P Mums! Fast nu vart man sugen på nåt salt istället så blir kanske ett chips eller två sen;) Haha! Mitt nyttiga nya träningsliv börjar på onsdag så får passa på nu. Men sen ska jag bli slim och snygg lagomt till sommaren 2009 så man törs visa sig på playan;D Åh vad jag längtar till sommaren med allt vad det innebär! Ska se till att denna midsommarfest blir lika bra som förra då vi var ute i skärgården med båt.. Såå mys det var! Och förhoppningsvis blir det bättre badväder nästa sommar så man får sooola och bada massor;) Ååå vill ha soool, inte mörker och snö:(


Kollade igenom mina sommarbilder och måste säga att jag saknar mitt mörkare hår lite..


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback