Sömnig..


Vad trött jag är idag! :( Känns som att jag knappt har sovit.. Trött trött trött!! Att börja kl 7 är faktiskt ingen höjdare för mig när jag aldrig kommer mig i säng på kvällen :/

På fredag far nog jag och min honey neråt en sväng och sover på hotell på fredag natt, sååå mysigt! :) Och på lördag tittar vi på hästen. Honey måste ju göra "lukttestet" ;) Hihi.. Hästen måste nämligen lukta gott, och enligt honom gör inte alla det, men vissa, så vi får hålla tummarna då att just den luktar gott ;) Haha!

Idag blir det stallet efter jobbet och kaaanske, om jag orkar pga min trötthet, aerobic med jobbet kl 19.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha då håller vi tummarna att pållen luktar gott enligt P:s tycke!! ;-)

Postat av: Catrin

Ja hålla alla tummar som går att den klarar det viktigaste testet; Lukttestet ;D

2009-01-20 @ 20:01:04
URL: http://catriiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback