Stressig kväll

Huh, vilken eftermiddag/kväll!

Slutade kl 16.30, gick hem bytte om for till stallet. Efter det for jag och hämtade min svärfarsom skulle handla och sen hem till Risön, Sen därifrån fick jag skynda mig hem, byta om, sätta mig i bilen och fort åka till TC där vi hade spinning med jobbet kl 19! Stressad till tusen men jag hann med allting på 2 och en halv timme ;)

Spinningen gick bra, trots att det var 45 minuter medel.. Men bajsmusik var det så det gjorde att jag inte blev lika motiverad som jag brukar vara :/ så då har man äntligen kört igång med träningen igen! :) Tog ett tag, men bättre sent än aldrig ;)

Sen ikväll har jag fått bekräftelse av hästtransportörerna och även pratat med hästens nuvarande ägare och det blir det 12 Februari han kommer upp till mig ;) Så 2 veckor och 2 dagar.. Nu börjar nedräkningen!! 

NU mysa i soffan med Bella och The City ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback