Typiskt..


Kunde inte hålla mig.. Beställde klänningen tillslut! :( Nu SKA jag hålla mig fråm allt vad klädaffärer och internetbutiker heter!!!!! Funkar inte att spara och samtidigt vara shopaholic :/ Suck!  Tur att jag har 500 kr presentkort på Gina i Torneå i alla fall ;) eller 50 euro rättare sagt;) DET är det ENDA jag ska köpa kläder för nu!! Jag LOVAR OCH SVÄR!! Blir så arg på mig själv när jag inte kan hålla mig :( Skärpning Catrin!!!!

Jag som ska köpa mig en häst, och det är väl ändå 10000 gånger bättre och roligare än kläder! Varenda krona ska jag spara till en häst hädanefter.. Men ska tillägga att jag ändå har kunnat lägga undan 5000 kr denna månad som ska gå till hästköpet ;) Bra va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback