Vardag


Då var man tillbaka till vardagen igen.. skönt på ett sätt! Trodde aldrig jag skulle säga så men faktiskt, kändes inte såå jobbigt i morse när väckarklockan ringde.

När jag slutar ska jag direkt åka till stallet och ta in hästarna från kylan!! Sen blir det nog att försöka planera klart köket;) Nu är det på gång i alla fall, vi har köpt inbyggnadsspis och diskmaskin redan! Men då fattas ju kyl, frys, fläkt, luckor, bänkskiva, kakel och tapeter.. plus en massa jobb att bygga ihop allt;P

Hela dagen igår spenderades hemma, för ovanlighetens skull :) Var så mysigt! Jag, min baby och hundarna :) På kvällen såg vi på Drömkåken och hur jag fick skratta.. Dålig humor, jag vet ;P Hihi..

Pysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback