Händelserik helg!

Ojoj vilken helg det har varit! :) Riktigt rolig om inte annat..

Fredagen var det fest hos Ida. Kvällen var super rolig.. i stort sett hela i alla fall ;P Sen igår var vi först på 30 års fest hos min syster, sen förde mamma mig till Linda där vi firade hennes examen :) Sen åkte vi vidare till Carra.. Tog det riktigt lugn, smuttade bara på vinet. Var riktigt skoj och kvällnes bästa kommentar kom definitivt från Jarno! Hahaha, skrattar bara jag tänker på det. ;D Eftersom att jag var nykter i stort sett så bestämde jag mig för att inte fara med flickorna ut, så blev att fara hem istället. Så idag har jag varit pigg & glad :)

Är nu hos mamma & pappa och hör och häpna: Jag och pappa tog hästarna på en ridtur ;P Gick riktigt bra, han red Sunny & Jag Zhai.. Vi skrittade bara men var riktigt roligt. Nu är det bara mammas tur att våga sig upp på hästryggen! :)

Nu har jag ändrat lite i bloggen också så kanske Krillo kan läsa också ;P hähä

Kommentarer
Postat av: maria

Roligt att berra oxå provat rida...sunny är ju så snäll så det är nog inga problem =)

2009-06-07 @ 17:06:09
Postat av: Ingela

Kors i taket! Ja då är det bara att hiva upp mamma med!! Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback