Ridning ikväll!!

Ikväll ska jag fara och rida! Längtar så.. Sover över hos mamma och pappa till imorgon så rider jag på morgonen imorgon också eftersom att jag börjar jobba först kl 12.30 :) Får hoppas att det inte börjar regna igen bara.. Längtar ju efter min sötis! Har kännts så tomt nu dom här dagarna när jag inte har haft stallet att fara till efter jobbet..har inte alls vetat vad jag ska göra och kännt mig stressad över det! Tar ett tag att vänja sig :) Åh vad jag ska pussa på min gubbe!

Min älskling! ♥


Förresten så sa mamma igår när jag pratade med henne att Zhai har försökt betäcka Sunny! Haha.
Får hoppas att han slutar med det så att han inte blir skadad för hon sa att Sunny inte var så förtjust i det och sparkade mot honom. Ojoj.. Lite hingstbeteende verkar han ju ha kvar i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback