Min sötplutt

Var sååå mysigt att åka till mams & paps igår.
Zhai kom direkt när han såg mig! Han hade nog saknat mig också ;) Gjorde mig redo för en ridtur. Sunny vart galen när jag tog ut Zhai så pappa tog med henne och gick med henne när jag red! (så att hon inte skulle hoppa över staketet och springa efter oss, för jag lovar er, det varmblodet kan hoppa!) Gick helt okej att rida fast jag var inte så seriös. Han har blivit mycket starkare, det märks speciellt i galoppen! Sov över där och imorse longerade jag honom i hagen och han var så söt när vi var klara. Släppte lös honom och började gå mot stallet, han hade kunnat gå till Sunny och beta men han gick brevid mig hela vägen till stallet. Han ville vara med matte! Hihi :)



Idag har jag jobbat till 21. Blir soffan nu resten av kvällen..
Imorgon fest hos Ida! Yeeeey ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback