Bilder från idag


Haft en jätte bra dag idag :)
Vaknade efter 9 i Luleå sen åt jag och Annica frukostoch började sen åke mot Kalix. Sen på dagen for vi till stallet och red. Annica red Sunny och jag Zhai, och Maria fotade och var barnvakt åt lilla söta Julia medans :) Gick riktigt bra idag! Är jätte nöjd, första dagen med riktiga framsteg.. Är så glad :) Här är lite bilder, ni får ursäkta min fina hållning och sits ;)









Sen har jag och patrik lagat helstekt fläskfilé och potatisgratäng ;) Och ikväll har jag varit till Maria och sett på Robinson med Maria, Jonas, Annica och Julia:) Wilma hade hunnit gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Stiligt ekipage :-) Han är verkligen snygg!!! :-)

Postat av: Anna

Kul att det går bra =)

2009-03-23 @ 17:06:33
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback