Filmkväll

Då var det redan kväll.. Känns bättre i huvudet faktiskt, lite yr bara nu! Var och longerade zhai en liten stund men det snurrade rätt mycket i huvudet av stå där i mitten och gå runt hela tiden så jag gav upp efter 20 min. Gick väl okej fast han stannade ibland helt plötsligt och skulle komma in till mitten, så fick tjorva lite men sen gick det bättre. Kan ha varit på grund av blåsten, blåste hur mycket som helst! Sen efter jag kom hem har jag bara fortsatt vila.. Om ett tag ska vi åka till Håkan & Sandra och se på film och äta goodis och sånt ;) Och ska fara och köpa mig Cola! Har inte druckit cola på hela veckan!!! Jag är verkligen beroende av den drycken :P Och det sa vara i burk, eller glasflaska, då är det som bäst ;)

   

Jag är BEROENDE av Coca Cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback