Godmorgon!

Jag blev hemma idag också.. Vaknade 07.15 och hade huvudvärk ännu, så tänkte att det är bäst att vara hemma då och vila idag också.. Tvingade mig själv att somna om, vilket inte var det lättaste men lyckades tillslut och har klivit upp 10.30 :P Inte illa för en morgonpigg tjej :) Känns lite mindre i huvudet nu och är bara lite yr! Så jag är nog på bättringsvägen nu!!

Ikväll måste jag till stallet. Får longera Zhai så att han får röra på benen.. Jag menar så ansträngande är det ju inte att stå i mitten och hästen går runt mig.. så det är ett måste! Om det är bättre imorgon så rider jag lite lätt då!

Lindas fest imorgon också! ;) VAD ska jag ha på mig, hjälp!! Alla andra kommer ha nya fina kläder medans jag får ta nått gammalt.. :/ Jäätte skoj! Mina nya skor har skickats från Nelly igår;) Men dom borde ju inte komma förän måndag då, hade varit fint om dom hade hunnit komma i alla fall! Alltid samma problem :/ Tur i alla fall att min ekonomi har börjat stabilisera sig igen nu efter hästköpet:) Så snart borde man kunna återgå till sina gamla vanor, dvs i alla fall köpa nått plagg i månaden ;) Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback