Haparanda in my heart!


Åh jag har en sån otrolig happis längtan just nu..
Som jag och Linda kostaterat: En gång happisbo - Alltid happisbo :)
Så är det faktiskt, inte ser jag mig som en Kalixbo fast jag har bott här nu i flera år. Kommer alltid vara happisbo i själen och i mitt hjärta! Haha, lite fjantigt kanske men det är så jag känner! Kan inte Patrik vilja flytta dit.. ååh, vad underbart det skulle vara! När man bodde i Happis så ville man bara bort därifrån och allt var så dåligt.. Men efter att ha bott därifrån så kan man konstatera att det var det bästa! Jag lovar er.

Kommentarer
Postat av: Robert

eeeeeh... ok... himlar med ögonen och avslutar all kontakt med catriiin :P

2009-03-26 @ 10:33:22
Postat av: Catrin

Robert: Nå vad elak du är! :( Tror nog att du aldrig har gett lilla happis en chans! skulle du vara där i typ en vecka i sträck och umgås med mina fina vänner där så skulle du inse att det är det bästa stället! ;P Så det så! :)

Postat av: Linda

Jag håller med! Kom "hem" till Luleå igår och är redan less! Tur att det snart är måndag och dags för Happis igen!:)

2009-03-26 @ 11:55:59
URL: http://linkansblogg.blogg.se/
Postat av: Lipan

Haha, förlåt för jag håller inte med! Har ju dock bara "bott" där i tre veckor, men det räckte gott och väl! ;)



Men jag förstår vad du menar med "en gång xxxbo - alltid xxxbo". Jag stod ut med sthlm i tre månader, men usch nej, Luleå är bäst! :)

2009-03-26 @ 23:27:05
URL: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback