Heidi Klum

Om det är någon modell som jag tycker är såå beundransvärd och snygg så är det Heidi Klum. Förstå att hon är 35(!) år och är den modell som tjänat näst bäst 2008 efter Gisele Bündchen.. Kan ju även poängtera att hon fött flera barn också! När designers har klagat på hennes kropp och att hon inte är någon catwalkmodell så har hon svarat med "Ser det ut som att jag bryr mig?"  You go girl! ;)
Jag skulle gärna byta min 22 åriga kropp mot hennes! Utan tvekan ;)



Bara för att hon är så cool så skulle jag gärna klicka hem en sån här t-shirt om jag hade haft mer pengar! Dom säljer ju slut överallt men vet flera internetbutiker som säljer dom ännu så kanske det finns kvar en till mig om jag får över lite slantar efter nästa lön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback