Läkarbesök

Efter att igår och i morse haft sjukt ont i nacken och huvudet efter fallet bestämde jag mig idag för att fara och kolla upp det bara så att det inte är något.. Kom ut från sjukan med diagnosen hjärnskakning och en sträckt muskel i nacken! Yeey!! Jätte skoj.. Är i alla fall en lättare hjärnskakning, inte den allvarligaste sorten, men nu ska ni få höra vad jag inte får göra.. Inte nån fysisk ansträngning, Inte titta på tv (har redan syndat och tittat på senaste avsnittet av The City), inte sitta vid datorn (ooops, syndar just nu) och inte läsa böcker.. Hjärnan ska alltså vila för att bli bra! Men vad får jag göra då?? Ingenting.. Ligga och stirra i taket? Suck! Så läkarna ville att jag ska vara hemma från jobbet resten av veckan, eller till jag är helt symptomfri.. Ååå kommer bli tokig av att gå hemma!!!

Var ju i alla fall tvungen att fara till stallet och ta hand om min älskade häst, promenerade en stund på gården med honom men det snurrade i huvudet rätt mycket så tog in honom igen. Jag vill ju rida! Det som äntligen hade börjat gå framåt i ridningen..

Kan informera er om att jag kommer att se på Greys klockan 21 också :P Nått måste jag ju få göra! :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad hemskt att inte ens få titta på tv!!!

2009-03-11 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback