Händelserik Lördag

Igår var det en händelserik dag. Började med att jag for till stallet på morgonen och lilla Ronja åkte iväg till sina nya ägare.. Lite sorgligt men jag vet ju att hon får det bra. Pratade med dom igår kväll och det hade gått jätte bra med deras andra häst. Och dom tyckte att don var en sån social och snäll ponny. Och det är hon ju verkligen. Världens mest underbara! ♥ Kommer sakna henne så mycket.. Sunny kommer nog också sakna hennes lilla ögonsten!

Första mötet mellan Ronja och Sunny i juni 2006.

Sen var vi till Kattilasaari och firade pappa som fyllde år. Alla syskonen var där så det var riktigt roligt! :) Men vi kunde inte stanna där allt för länge eftersom att vi skulle på Joppes 30 års fest klockan 18. Så vi kom hem vid 4, gjorde oss klara och åkte iväg till festen.. Var riktigt trevligt! Goood mat och trevligt sällskap. Gick lite segt för mig med vinet bara.. Men kom igång tillslut. Lite dans och mingel  vart det och tillslut åkte vi till Hotto, träffade Evelina där också! Hihi :)
Lite bilder:

Boys :)


Parik och Fredrik :)


Jag och Henna kunde inte vara sämre :P


Klas och söt Ida ;)


Pettersson och Fredrik


Födelsedagsbarnet:)


På g mot hotto! :)


Söndag idag, mår hur bra som helst idag. Ska fara till stallet och rida vid 3 tiden och sen ta in Zhai och Sunny.

Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin du är i lugg!

2009-03-08 @ 14:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback