Rastlös!

Jaha, klockan är 11 och jag är redan totalt uttråkad av att vara hemma! Vaknade redan kl 08.30, är verkligen inte van att ha sovmorgon, så jag klev upp.. Kändes meningslöst att ligga i sängen när man ändå var vaken. Har ingenting att göra.. Men huvudet värker och jag är yr.. Så är väl bra att vara hemma från jobbet då för hjärnan vilar verkligen inte på jobbet!! Får se ikväll om det är bättre för i så fall far jag och jobbar imorgon.. Men är det inte bättre så vilar jag för dom sa bestämt åt mig när jag sa att det kändes onödigt att vara hemma, att hjärnan är så viktig att man ska ta det allvarligt även om det inte är en jätte hård smäll man råkat ut för. Så är väl bara att lyda läkarna om det inte blir bättre till ikväll.

Har nån nått förslag på vad man kan göra som inte har något med datorn, tvn, böcker ellernågon fysisk ansträngning att göra??
Nä, jag tänkte väl det.... :(

Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj vad trist du har just nu :-( Hoppas värken går över snart.

Postat av: Annelie

Ta en "spa" dag :)

2009-03-12 @ 15:40:06
URL: http://annelienystroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback