Sista dagen?

Har bara hunnit vara hem och vända.. slutade kl 21 igår och började kl 07.45 idag! Efter jobbet igår for jag och patrik och solade. Usch vad jag hatar att sola nu för tiden.. varmt , äckligt och så börjar man lukta så illa! Förut tyckte jag att det var såå skönt men inte längre! Uäääck! Tacka vet jag sommar och riktig sol :)

Kvällen idag ska jag spendera i stallet.. Var ju inte alls dit igår :( Men mamma och pappa var och tog hand om hästarna istället :) Idag är kanske min sista dag med Ronja! Beroende på om dom hämtar henne imorgon eller på söndag. Ska mysa massor med henne ikväll och packa hennes saker.. Ska även fixa kontrakt idag. Kommer ju gråta när hon åker...

Annars så är det skönt att det är fredag!! Är taggad för festen imorgon och ska även hinna med att fika hos mamma och pappa imorgon eftersom att pappsen fyller år! :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Krama Ronja från mig! Hoppas helgen blir bra bortsett från att det är trist att R åker. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback