Tjockis!

Äta, äta äta.. känns som att det är det enda jag gör! :D Men är så rastlös och då är det som fint att äta nåt gött och fördriva tiden lite ;P Haha! Skulle bli en tjockis av att gå hemma!! Har ätit frukost kl 9, lunch kl 12, middag kl 16 och mellan det alla måltid en ballerina choko då och då.. Sen nyss åkte glassbilen förbi så jag sprang ut och köpte massa glass.. ;) Har redan ätit en.. Voivoi.. Vart ska detta sluta? :P

Har ont i huvudet ännu, men är svårt att avgöra om det är av fallet eller för att jag vilat hela dagen! Blir ju alldeles förslappad.. sov till och med 2 timmar mitt på dagen, och det är olikt mig.

Annelie kom med ett bra tips, att jag ska ha en "spa-dag" så blir jag hemma imorgon också så är det det som står på schemat ;) Bra idé måste jag säga! :) Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback