Tömkörning

Då var det kväll och jag sitter med mysgumman i famnen :) Hon krafsar efter mina ben så fort jag sätter mig ;) Har varit i stallet med Maria ikväll. Var jätte roligt! Alltid mycket roligare när vi är båda. Vi tömkörde hästarna :) Började med Zhai och det gick bra. Fast jag är urusel på att tömköra, tar alltid för mycket i ena tömmen för lite i den andra så stackars hästarna vet inte vart dom ska gå ;)  nåja men övning ger färdighet :) Sen var det sunnys tur och det gick som vanligt lika bra!

Här ser ni två bilder när jag trasslar med linorna och Zhai undrar nog mest vad jag håller på med ;) Ojoj..




Och här har vi snyggingen Sunny :)


Jag är ensam hemma ikväll :( Honey och en kompis har åkt skoter till kompisens stuga och ska sova där i natt.. Vill inte sova själv :( Saknar min älskling redan! Ska i alla fall göra det bästa av situationen och se på massa bra serier.. The City, Den rätte för Rosing och så Desperata Hemmafruar såklart! :) Tänkte även äta lita glass till det! Hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lipan

När jag började lära mig att ömköra tyckte jag det var mycket lättare att hålla mig på volt. Då behöver man inte koncentrera sig så mycket på var man har sig själv. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback