Onsdag

Då var det redan onsdag. Fast känner på mig att denna dag kommer gå sakta sakta saaaakta! Har varit på jobbet i 45 minuter och är redan spyless.. :( Som tur är har jag nått att se fram emot för jag ska äta lunch med min honey som jag inte sett sen igår morse!! Längtar massor ;) Var hemskt att sova ensam i natt. Men på kvällen hade jag massor att göra så då gick det bra att vara ensam.. Började med att se på The City och grät floder genom i stort sett hela avsnittet! Verkligen en bra säsongsavslutning..man längtar redan tills det kommer fler avsnitt! Whitney är verkligen en stark tjej.. Skulle aldrig ha klarat av det som hon gjorde i slutet. :) Sen var det Rosing, Desperata, städning, ut med hundarna, osv.. Sen var jag så utmattad att jag somnade direkt jag la mig i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback