Lyckad kväll

Igår kom festsuget tillbaka!! Efter att ha lyssnat på partymusik och skrivit med Jaana på msn så var jag riktigt sugen!! Jag och Jaana är så bra på att göra varandra peppade! ;) Vi kom fram till att det är bra att vi alla bor på olika orter, annars skulle vi ju festa hela tiden ;P Hihi.. Så det blev att korka upp en vinflaska till maten. Min lilla Ida kom hit! :) Sen for vi även till Klas en sväng också innan det var dags för hotto. En riktigt lyckad kväll.. Blev tyvär inte att ta så mycket bilder, hade inte ens med min kamera.. Men här är en bild på mig och Ida tagen med patriks mobil! Haha, vita som spöken blir man alltid på bilderna man tar med den! Men söta spöken i alla fall ;)




Idag har jag inte mått allt för bra :S Brukar aldrig vara bakis, men idag var jag det!! :/ På dagen kom Annica och lilla Julia hit :) Var så roligt att få vara med dom idag. Vi var först här ett tag tills jag piggnade till sen åkte vi till stallet, efter det började hungern komma efter att inte ha kunnat äta på hela dagen så då hämtade vi pizza :) Sen har vi sett lite tv och så bara.. Mysigt att få träffa min lilla systerdotter. Hon är så himla söt! Var så roligt att dom kom!:)

Sen ringde dom som var och tittade på Ronja igår.. Och dom ska ha henne!!! Så nästa helg flyttar gogumman till Bondersbyn. Skönt att hon hamnar så nära. Känns jätte jobbigt men ändå så känns det bra att hon får komma till en sån bra familj.



Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback