Igår

Hej svejs :) Det var ett tag sen!

Igår började jag dagen i stallet.. Red ett tag men fick ge upp efter ett tag för det rasade ständigt snö från taken runtomkring ridbanan så var lite på liv och död ;P Ville inte riskera att ramla av en gång till och Monica, som äger stallet kom rusande ut efter att det hade rasat från höladstaket och kollade så att jag lever :) Haha, det gick bra han blev lite skraj bara och en gång började han galoppera lite när han blev rädd. Vi fick oss typ 20 minuter sen gick vi in i stallet och just när vi kom in hör vi hur det bara dånar och antagligen rasade det rätt rejält med snö då. Tur att vi gav upp :)

Sen på eftermiddagen åkte vi till Lindas fest där det var fördrink, mat, vin och TÅRTA! Helt sjukt god tårta dom hade gjort:) Mums! ;) Trevligt sällskap, lekar, prat och sånt mys :) En jätte trevlig kväll. Lite onödigt småtjafs där på småtimmarna bara men det är sånt som händer. Vi for hem ganska tidigt, vid 12 kom mamma och hämtade oss och så sov vi där hos dom. :)

Idag vaknade vi i den sköna sängen i kattilasaari, klev upp och åt frukost och sen åkte vi hem. Nu ligger baby och sover på soffan här brevid och jag är hur pigg som helst :) Ska bege mig till stallet vid 3-4 tiden.. Ta hand om min underbara häst och kanske rida ett tag! Hade viljat testa tömköra honom men får göra det en kväll till veckan när Maria kan vara och hjälpa till. :)

Jag och sötaste Linda!


Jarno & Patrik


Lekar :)


Mera lekar ;)


Systrarna Hietala:)


Vid vårat bord


Vart tyvär inte så mycket bilder från kvällen. Förut var jag så bra på att ta foton, men har tapat stinget :P Måste skaffa mig en bra kamera så blir det foton ska ni se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback