Bättre idag :)

Idag känns som en bättre dag än igår. Igår var den segaste och värsta någonsin! Jobbmässigt alltså, och trött var jag efter 2 nätter med alldeles för lite sömn! Men idag har jag vaknat upp piggare och gladare :)

Igår efter jobbet åkte jag och hade en helkväll i stallet, mysigt :) Nu börjar det kännas som att Zhai vet att det är jag som är hans matte :) Han är så snäll och go! Borstade och pysslade om honom ordentligt sen bestämde jag mig för att tömköra/longera honom så gick ut och det gick faktiskt riktigt bra denna gången :) Börjar lära mig att hålla reda på tömmarna lite bättre ;) Sen fick han trava på volt ett tag.

Haha, fick precis ett mail från HM om HÖSTKATALOGEN! Nu får dom väl ändå ta och lugna sig :P Har ju just blivit vår :) Stamkund som man är så får man ju alltid katalogerna tidigare än normalt, men redan nu, orkar då inte tänka på höstkläder redan, har ju inte ens köpt vår och sommarkläder ännu! :) voivoi..

Kommentarer
Postat av: Anki

Åhå! Jag har inte fått nån katalog!! Älskar höstmodet men e ju liiiiiite väl tidigt att köpa sånt nu!

2009-03-31 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback