Vadslagning ;)


Igår slog jag och Patrik vad om en sak.. Den som har mest vältränad mage till midsommar vinner ÄRAN framförallt, och så 1000 kr.. Jag föreslog 10.000 kr, men min älskling var lite feg och orolig (antagligen för att han vet att jag kommer vinna, hihi) så vi tog tusen kronor istället. Tillslut efter att han hade velat ett tag så skakade vi hand och jag släppte allt jag höll på med och gick till vardagsrummet och gjorde 100 situps :P (Måste börja lite lugnt och öka på varje dag) Patrik gick och satte sig vid datorn! Där får man ju verkligen tränad mage ;P Jag tror att jag kommer vinna det här! Jag SKA vinna det här!! ;D YES!! Äntligen har jag fått lite inspiration att börja träna ;) Så fort min svanskota blir bättre så är det gymmet som gäller för mig! Eller kan ju fara dit redan nu och göra sånt där jag inte sitter så mycket på baken.. Sen blir det mycket nedsittning i trav när jag rider! Det ska bli roligt det här :) Hihi



Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

snygg audrina verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback