Ny vecka - nya möjligheter :)

Igår var det också en underbar dag! :)
Började morgonen med en promenad med hundarna och sen åkte jag till stallet där Maria, Annica och Julia redan var :) Vi mockade, ställde hö osv. Sen tog vi in hästarna och gjorde iordning dom för att rida. Annica började rida Zhai och sen red jag. Var underbart väder, strålande sol och varmt, perfekt ridväder! Var verkligen lärorikt att se någon annan rida min älskade häst. Då såg jag på ett helt annat sätt vad vi måste jobba på :)


Annica och Zhai ska galoppera, och detta älgstuk som han kör med ibland måste vi få bort!:)



Sen när jag kom hem städade jag, heeeela huset! Sen på eftermiddagen for jag och patrik till happis och IKEA :) Bytte lite saker till köket som vi planerat att göra på ett annat sätt. Sen åt vi på Leilani :)

Idag bör vi med köket! Yeeey, längtar så tills vi är klara med vårt nya fina kök :) Måste bara sen köpa kakel och tapeter men det gör vi sist. Tapeterna blir nog helvita. Jag älskar vita väggar. allt ser så ljust och fräscht ut med massa vitt i hemmet. Har i mitt huvud gjort om i sovrummet redan och jag lovar er att det kommer bli så snyggt ;) Just nu ser det gräsligt ut i sovrummet tapeterna vill man bara spy av. Går inte att göra nått i det rummet för ingenting matchar med 2 färgade väggar och en hemsk bård i mitten! Uäääck :S Kommer bli ljust även där och lite rosor och romantik ;) Hihi..

Kommer bli en bra vecka det här! Har massor av inspiration att utvecklas i ridningen och att få fint hemma :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kul att det går framåt i ridningen. Det brukar inte vara några som helst problem att få honom på tygeln i galoppen, ha ett fast stöd på yttertygeln och understöd på inner med mkt eftergifter så bär han upp sig själv. MVH Karolina

2009-03-23 @ 16:05:14
Postat av: Catrin

Karolina: Hej! Jag ska försöka med det! Synd att vi inte bor närmare varandra, då hade du fått komma och instruera mig under ett ridpass. :) Men nog ska vi få till det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback