Datum att lägga på minnet ;)

IKVÄLL ska jag se säsongsfinalen av The City Säsong 1 på Mtv.com.
Sååå spännande! :)



Nästa datum att lägga på minnet är nu på fredag den 20/3!! Vad händer då?
Jo En Shopaholics Bekännelser har premiär såklart! ;) Nu är det bokat och klart! Så på fredag ska jag bege mig till Luleå och gå på bio med min syster och hennes vänner! :)



Sen, kanske det bästa av allt? 6 april i USA, men vi i Sverige ser ju första avsnittet först den 7/3 på Mtv.com. Pratar såklart om The Hills Season 5. Kanske den sista säsongen :( Med Lauren i alla fall..Och vad är det för vits att fortsätta utan huvudpersonen? Nåja, men kan säga att jag längtar!! :)



En massa spännade "tjejiga" saker att se fram emot. 
I like it! ;)


Kommentarer
Postat av: Robert

Jag har också bokat nu.. woot woot

2009-03-19 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback