Snöstorm & Klädproblem!

Oj vad trött jag är idag.. Tisdagar är nog värre än måndagar!? Har sovit 7 timmar men det räckte tydligen inte..

Igår var jag till stallet när jag slutade.. Vilken snöstorm det var! Mockade snabbt och hämtade sen in Zhai som var alldeles snöig men han gick lungt och snällt in. Sen hämtade jag Sunny och Ronja som var helvilda och ville in! Ronja sprang runt, bockade och sparkade bakut. Stackarna ville inte vara ute längre.. Sunny blev också smittad av Ronja så när jag ledde in dom var båda helvilda. Borde det inte ha varit araben som var vild och inte varmblodet och minishettisen? ;) Zhai är verkligen lugn som en filbunke :)

Nu har det äntligen lungnat ner sig med snöandet så ikväll ska det ridas!

Sen måste jag säga att jag har ett problem!! Ska på 30 års fest på lördag.. Och jag har INGENTING att ha på mig :( Ååh! Känner mig inte alls lika fin när man inte har nya kläder att ha på sig.. Sen helgen efter på Lindas fest är det samma problem!  Kommer få ta på mig nån gammal trasa.. Gud så osnygg jag kommer känna mig! Någon som vill skänka mig lite pengar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback