Måndag iiiigen..

Voivoi vad man alltid ska vara trött på måndagmornar.. :/

Igår eftermiddag for jag som sagt till stallet, red typ en halvtimme sen höll jag på att frysa ihjäl, blåste och snöade en del.. Zhai var jätte duktig, men lite arabbeteende fanns där.. Han var nämligen liiite fjantig när det blåste så, men inte som vissa andra hästar som hoppar till för minsta lilla :)

Sen när jag kom hem övertalade jag patrik att vi skulle fara och hämta pizza ;) Så det gjorde vi och la oss på soffan och sov en halvtimme efter det innan det var dags att åka och fika hos Håkan som fyllt år. Väldans mycket födelsedagar den här helgen :P

Och nu är det en ny vecka med nya möjligheter :P
Har bestämt mig för att träna en del den här veckan. Spinning imorgon och onsdag. Kanske gym en dag och så ridning dom flesta dagar förstås! Känner mig svullen efter alla kalas och allt vin i lördags.. Usch! Nu är det dags att bli smal och fin igen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback