Värk och shoppingsug!

Idag är jag lite halvt invalid.. Hehe :) Har tagit värktabletter så har blivit lite bättre i alla fall! Känner lite värk i nacken också idag. Jag som skulle på spinning idag!! Kanske får skippa det för är nog ingen höjdare att sitta på en cykel när man har ont i rumpan och är stel i hela kroppen!! Blir nog att longera Zhai idag så att jag får vila baken :P Får rida imorgon istället.

På lördag är det åter igen fest! Denna gång är det Linda som står för kalaset ;) Även denna helg har jag klädproblem! :/ Blir tokig! Längtar tills lönen kommer, då ska jag köpa liite kläder i alla fall. Fast måste köpa ett regntäcke åt Zhai och det går ju i första hand! :) Tiden går så fort så snart är det för varmt för honom med vintertäcke.

Måste erkänna att jag både igår och idag har haft kläder i shoppingbagen på Nelly.com men har tagit mitt förnuft tillfånga i sista sekund och tömt varukorgen :P Starkt jobbat måste jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback