Dressyr

Har börjat bli dålig på det här med bloggning :P

Men kan ju säga att jag har världens finaste häst! ;) I fredags blev det ett ordentligt dressyrpass och fick hjälp av Monica i stallet som är utbildad ridinstruktör.. Så Zhai kändes riktigt fin! Bästa dressyrpasset hittils :) Och igår försökte jag träna på det vi gjorde själv.. Gick jätte bra det också! Vi ska bara jobba lite mer med galoppen här nån dag! :) Är så glad och nöjd med min underbara häst! Tyvär så har jag aldrig nån som fotar när jag rider men ni ska få se vilka framsteg vi gjort! ;)



Annars så har det varit en riktigt lugn helg. Idag ingen ridning tyvär eftersom att det har regnat i stort sett hela dagen! Men så duktig som Zhai varit så kan han gott få en vilodag :) Ville åka till happis och festa med jaana igår, men det blev inte så:/ Får ta igen det i sommar ;)

Imorgon ska vi boka flyg och hotell till Stockholm, för nu närmar det sig BRITNEY ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback