Lugn helg

Vilken lugn och skön helg det har varit! Börjat mornarna med stallet både igår och idag. Igår red jag ett tag i skritt, gick sådär det blåste och allt var farligt enligt min lilla häst ;) Sen åkte vi till happis och sen till mamma och pappa och åt middag. På kvällen såg jag Robinson och lyssnade på fyllon här hemma. Sen förde jag dom till hotto och gick och sova. Skönt var det att ta det lugnt.

Idag har även Annica, Julia och mamma varit med i stalllet. Maria hade med sig kameran så nu har jag lite nya ridbilder. Zhai var lite stel, men vad kan man förvänta sig efter en lång period med knappt nån ridning!? Det ska vi minsann få ordning på här nästa vecka för nu har vi sattit igång ordentligt igen! :) Så skönt! Han var ändå jätte duktig idag.

Jag och Zhai idag. Var perfekt ridväder! :)




Hann även med att rida Sunny en stund medans annica red Zhai.


Efter stallet kom Annica & julia till oss och vi har ätit pizza, sett The hills och spelat lite tv spel. Jag var skitbra på det, verkligen! Haha. Dom for hem för ett tag sen och nu ska jag ut med hundarna. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback