Träningsvärk!

Idag har jag träningsvärk i benen, rumpan, armarna och MAGEN efter ridningen igår! Kämpade nämligen med att sitta ner i traven och som jag förstod så kan jag knappt skratta idag och är jobbigt att ta mig upp om jag lutar mig tillbaka i stolen. Men skönt är det att veta att vi kommit igång! :) Den som säger att ridning inte är nån sport kan komma med mig till stallet och få känna på träningsvärken dagen efter.. Hihi.

Ikväll ska Zhai få vila, slutar så sent.. Men tänkte ta mig till gymmet ikväll. Vet ju att  jag blir starkare i ridningen om jag gymmar någon dag i veckan så nu är det dags att ta tag i det!! :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har också träningsvärk!

Postat av: Annelie

Tack!! :D Och gud vad duktig du är som håller igång! Hoppas du vinner tävlingen mot din karl också ;P

2009-05-04 @ 17:50:21
URL: http://annelienystroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback