Underbar morgon..

Har varit i stallet och tagit hand om Sunny & Zhai. Har nämligen hand om båda den här helgen! :)

Vi var några som löshoppade våra hästar ute i solen! Brownix Lady & Zhai :)
Kan säga att min häst är typ världens snyggaste häst! ;) Hihi. Först longerade jag honom som uppvärmning men han har en tendens att plötsligt stanna i höger varv och vända sig om. Så Sanna fick ta över och då gick det lite bättre :) Sen i början av hoppningen var han liiite för pigg, men tillslut gick det jätte bra och alla berömde hans fina hoppteknik ;) Tror det var 90 cm som högst och det flög han bara över! Synd att jag inte hade med kameran så hade ni fått se snyggingen:)

Nu ska jag ut i solen och bli bruuuun! Sen ikväll blir det fest, men var? Frågan är hur jag ska ta mig till Happis och vart jag ska sova om jag tar bilen.. Annars blir det grillning och vin här i Kalix. Nåja det återstår att se! Just ja, måste åka till systemet också. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anki

hallå där du måste ju fota såna där tillfällen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback