Ridning & Hockey

Igår efter jobbet åkte jag till stallet. Red ett bra tag och Zhai var helt underbar. Han gick riktigt fint stundvis, men sen vart han okoncentrerad igen.. Men vi är verkligen på gång nu and i love it! Är en sån härlig känsla när man tillsammans med sin häst gör framsteg! ♥ 

 

Efter stallet fick jag skynda mig att duscha och sen åka till Before för där skulle det ses hockey och äta.
Åt fläskfilépizza och sen till efterrätt kladdkaka och glass, och cola till det såklart :) Efter 2 perioder fick jag nog av alla fulla människor där så jag åkte hem och såg sista perioden hemma i soffan med Bella. Mycket bättre! Hihi ♥ 

Nu är jag på jobbet. Sista jobbhelgen nu!
Slutar klockan 17 och då blir det stallet, as usual.
Hoppas att det slutat regna tills dess så jag kan rida. Inge skoj om det ösregnar ju..

Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback