Kläder, Britney & Ridning..

Igår var jag farligt nära att beställa lite kläder och en väska.. Just innan jag skulle slutföra beställningen så loggade jag in på Swedbank och insåg att det inte var nån bra idé. Så jag tömde varukorgen och nu kan jag inte sluta tänka på det jag ville beställa! Vill vara rik så jag kan köpa allt jag vill.

Drömde inatt att jag FICK biljetter till Britney! Jag var såå överlycklig ska ni veta.. Hoppas hoppas hoppas vi får tag i biljetter på måndag. Annars kommer jag gråta ihjäl mig.

Ikväll ska jag rida, ordentligt.. Och jag längtar! Hoppas bara att det inte blir regn.



Hoppas alla får en fin dag! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror att jag ska tömköra ikväll =)

2009-05-05 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback