Dressyr & Hoppning

Ikväll ska jag rida för Monica igen! :)
Ska bli såå roligt.. Blir en del galopp och ska även finslipa lite skänkelvikningar osv :) Får hoppas vädret håller i sig bara! För igår när jag skulle rida hann jag rida typ 15-20 minuter sen började det ösregna, så fick skynda att skritta av och in i stallet innan vi båda var totally sjöblöta!

Har även tänkt hoppa här någon dag. Och jag kan säga att det är med skräckblandad förtjusning! Jag tycker att det är jätte roligt att hoppa, men ändå är det riktigt skrämmande! Haha :) Är verkligen inte en hoppryttare, föredrar dressyr och uteritter ;) Men låga hinder går bra. Tänk att man när man var liten hoppade hur mycket och högt som helst utan att vara det minsta nervös.. Tur att man har växt upp och blivit lite klokare nu ;P

Här är två bilder från höstens ridning med Sunny.
Jag vet, fjuttigt hinder, men kan säga att jag är mycket tryggare på bild nummer 2, när vi är på marken!!!;)



Blir mycket häst just nu, i know! Men håll ut ni som inte gillar hästar.. Ska nog få tillbaka blogg-lusten nån gång! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Braaa! Jag är ju fan rädd för hästar ;)

2009-05-29 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback