The Hills

Jag har ont i hela kroppen efter gårdagens dressyrlektion!! Men det gick riktigt bra ska ni veta. Zhai var lite tjurig ibland och ville inte alltid göra som jag ville. ;P Men roligt var det och tillslut gjorde vi fina skänkelvikningar och ganska okej galopp. Min sist var betydligt bättre igår än i fredags! Det kändes mycket bättre. Yeeeeyy, vad roligt det är när det går bra i ridningen ;)



Igår kväll kollade jag på senaste avsnittet av The Hills. Det näst sista för säsongen och det näst sista avsnittet med Lauren!! Vet inte om det är värt att kolla sen när Kristin Cavallari tar över efter Lauren!! Tålde inte henne i Laguna Beach så om hon nu inte har mognat rejält så lär jag inte orka se hennes skrik & gap och framförallt bitch:ande i The Hills..

Lauren & Kristin



Kommentarer
Postat av: Ingela

Nyttigt med ordentliga ridpass för både dig och Zhai :-) kul att han är så duktig :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback